Helgen... 4:e advent!

I helgen har jag nog brytit de mesta av mina "mönster",
började i fredags.
Åt bröd på dan - ovanligt. (helst inga kolhydrater förutom sallad brukar d. bli),
Nåja. börjar från fredag.
Fredag
kom till Stil kl. 8.00 - ingen spinning idag.
fick styrketräna 1 timme och trampa på sittcykel 10 min.
körde då ben på full styrka. 
Sen äta protein. - också ovanligt, brukar köra hem och äta på en gång.
men träffade Anna, gick igenom "skattningskort"- vad som är viktigast för mig i mitt liv. 
Mycket viktigt, viktigt och mindre viktigt. 
Sen hem. äta salladen, och så kom mattias kl. 14.00
Han hade julbord m. jobbet på kvällen,
min tanke för dan var - spinning/core 1 ½ timme.
sen ensam fredagsmys.
men hade inte lust att spinna, trötta ben och ingen motivation.
sket i de.
For istället m. mattias till Luleå, träffade min vän Emilia och var och åt på kafe roasters.
Trevligt=)
en promenad m. Emilia, till och från Tuna till stan,
sen hem- kvällsfika, te och hårtbröd och kolla film.

Lördag
Sov till kl. 9.00.
Sen bar de iväg till Boden - spinpump75 min,
Alltid lika skönt på lörd. morgon.. LIKE IT!
Sen hem... frukost.
Slapp, slapp och åter slapp.. lite tvätt i maskin.
Packa julklappar, slapp
och
en sväng och handla i Boden på kvantum - MAT
och sen åter slapp..
film och somnade framför filmen kl. 22.00
Mattias bar mig i säng, sov sen hela natten..
SKÖNT!

Söndag
Idag blev d. sova på soffan. tidig morgon (p.g.a. tidigt i säng på lörd.)
Pigg och allert m. full energi på morgonen.
Började dagen m. att planera - vad jag ville göra.
sen morg. träning. - Mage, lite chins och lite rygg.
Tog en sköön morgon springtur till OK och tillbaka.
trodde inte att d. var sååå kallt. såg när jag kom hem att de var - 17.
Jag frös inte trots tunn jacka. men man rör ju på sig när man springer såå..
Tog d. lugnt.. m. låååång frukost. slapp framför datorn.
Sen julklappsköp i Boden. Mattias ville kolla en julklapp till MIG.
Tog en snabb promenad för att fördriva tiden i Boden, mens han kollade.
Köpte min sista julklapp också..
Sen hem.. och då var d. Pepparkakshusbak för hela slanten.
Kunde inte som sagt enas om hur den skulle se ut. så de blev två..
Spännande och se hur vi får i hop den onsdag.
Och framförallt vem som vinner - Vilken som är finast - MIN ELLER MATTAS=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0