JulAftonsMorgon....

...idag är de julafton iaf...
den kom trots inte d. minsta stress från min sida.
Lite orolig natt*
trist- men vet att jag kommer att måsta utmana mig i lite saker.
för får jag INTE på julen, så när får man då?
ALDRIG! alla äter ju nå på julen.
Så nu har jag smakat årets första pepparkakor från mitt egengjorda hus.
Och lite mörkchoklad m. lakrits.
GOTT, GOTT!
Nu lite slapp innan julmiddags tillagning.
de måste man ju också ha=)
Tror d. blir en bra jul trots allt.
Alla barn inkl. jag är hel hispiga idag!
Men mina mediciner kanske drar ner min ångest lite.

Men underlättat allt lite med en lugn springtur och en promenad till affären.
Fick springa lugnt. de stormade ute... Sen är jag lite förkyld!
De har dessvärre inte alla gjort. såå nu FÅR Josefin Faktiskt äta lite gott iaf.
De är min egen hjärna jag omprogrammerar bara;-) skratt*

GOD JUL PÅ ER ALLA! NYA OCH GAMLA BLOGG LÄSARE!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0