Måndag och Tisdag!

..Usch. JObbiga måndag!

orkade inte ens skriva igår, dagen var inte den bästa.
trots bra träningskraft - spinpump på morgonen.
sen hem, super hungrig och träff m . sjukgymnast. på step in.
Han konstaterade att jag har en massa låsningar i rygg / nacke.
Satte mig i Step in ´s massage stolar en stund på eftermiddagen.

Tankarna om min ämnesomsättn. malde i mig hela dan.
ringde en som också gör kropps scanningar för att få veta mer. Hon erbjöd mig en ny gratis mätn.
har tid på tors. men vet inte om jag ska ta den eller inte.

Igår kom d. dessutom snö till SÄvast också! d. var enda höjd punkten på dan.
På eftermiddagen var d. spin/core på mitt och älsklingens schema.
Sen var jag bara super hungrig Hela kvällen =( Not like it!
Jobbigt för mig med såna stunder.
sen lägg dax - total sömn problem - en natt till på v- rum soffan.

pratat med Anna om medicinen Fluoxetin. skulle ordnas i veckan.
också prover på mina hormoner och tidigare provsvar ville jag veta!

Jag sa ju de. ingen bra dag inte!

Tisdag

SNÖ i sävast!
vaknade på LITE bättre humör!
förövrigt ganska lyckad dag.
morg. spinning + triceps på gym,
 äta mums lunch i lugn och ro, te och row food kex på d.
 och sen ut och ploga.
sen till Luleå crosstrainer, crossfit och styrke - rygg.. inte så illa.
 hem, äta soppa och se andra avenyn. =)
Men Josefin hade en Hungrig kväll igen=/
 Nu ska josefin göra julkort=)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde få mera hjälp än vad du får, stå på dig. Ingen ska behöva må så dåligt. Kämpa på, du kommer at klara dig, kram!

2009-12-02 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0