Mycket bättre onsdag!

.. idag har JAG varit DUKTIG!

Jag har varit DUKTIG idag.
Ingen morg. träning idag. (tänkte vara på spinning och styrke börst på Helex) men hade inte lust helt enkelt.
For och solade och duschade då jag hade idrottskläder på mig. 
 på morgonen tog fasteprover på min jobb avdl på sy sjukhus. 
solade, duschade och  sen åt jag lunch med mattias på cafe roya. (sallads buffe)
gick sen på jag på stan, handlade lite pyssel till min julkort. 
 promenerade till röda korset på södra hamn och träffade Anna på ätstörn.
Fått utskrivet fluoxetin,
sen for jag till jenny och åt kyckling sallad. Sen träning och sen hem (åt soppa och 4 mackor).
Får svaren på proverna på tisdag. Skönt. Kanske slippa min oro om skäldkörteln.

Men inte så illa (mina första 3 RIKTIGA måltider  på en dag på läänge)
och dessutom bara 1 träningspass. Men hade gjort kroppen ont om jag farit trots att jag inte hade lust just idag!
Hade en underbar dag med Jenny istället, med mycket babbel. (måste göras igen).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ROLIGT Josefin att du haft en bra dag!!!...de e du verkligen värd!!!+ de att du inte tränade när du inte hade lust,...massor av ++++++ till dig älskade syster....KRAMAR OM DIG...stora syster Johanna.

2009-12-02 @ 23:42:38
Postat av: Lisa

Åh, du är en kämpe! Jag blir så lycklig när jag ser hur du går stegen mot ett hälsosammare liv på riktigt. Den sociala biten är det som behövs som mest för att hälsosamt liv. Fortsätt att kämpa för att vara lycklig och må bra! Många kramar

2009-12-07 @ 00:33:37
URL: http://lisawahlberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

hur blev svaret om sköldkörteln? Har missat det,försöker hålla reda på dina 3 bloggar,hihi ;)

Vart skriver du mest?

Du kommer klarar det här <3



Hur har du haft det i helgen,trots att rutinerna blir ändrade?



Styrkekramar!

2009-12-07 @ 08:38:59
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Godmorgon vännen !



Jag har börjat med mer pålägg nu :)



Okej,jo jag förstår,hoppas det blir en bra dag i dag :)

Hur mår du?

Kramar!

2009-12-08 @ 09:09:03
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0