nöjd...

...jag är hyfsat nöjd efter min löpträning på 35 min.
sprang dock inte hela 35 min, började m . snabb promenad i lutning 6.
men sen, forts. jag springa på lutn. 10. och hade orkat längre men hade coreträning 30 min att gå på såå..
men har inte sprungit alls sen sommaren, så nöjd ändå.
kör spinning som konditionsträning, men d. är inte riktigt samma muskler att jobba med.
de är d. bästa med träningen  - att utmana sig själv. de älskar jag!

samma sköna känsla som jag hade när jag klarade Marknadsjoggen 12 km.
inte super tid med 1.03.00 men hade enbart sprungit 2 km de året (09) och inte tränat nå på 3 veckor innan, och dessutom aldrig sprungit 12 km. De gör mig sjukt motiverad till att jobba hårdare och klara mer.=)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0