Snart är söndagarna ÖVER...

..ganska skönt med vardagsrutiner igen..=)
Märkt mina svaga tider på dygnet då jag inte tränat lika mycket.
vid kl. 18 - 19 på kvällen har jag en svacka.. men annars tränar jag då (slipper svackan då).
Men igår kom den. blir så trött då... mer att de är du har ätit, är trött, mätt och i princip bara v'ntar tills klockan är läggdax och du får gå och sova... kanske inte kan gå och sova riktigt kl. 18 för då vaknar jag på natten istället.

Men i morse var jag på bra humör - extrems springsugen...
sov bra i natt och tog en springtur i -22 grader..
Men finns inge dåligt väder - BARA dåliga kläder!
hade:
2 tröjor + jacka. 2 mössor, 2 par handskar. långkalsonger, 2 par byxor. Frös INTE Och SKÖNT var de!

Börjar vara söndags trött. inte van att inte göra SÅÅ lite..Så hemskt många söndagar på rad.
Börjar vara less!
men snart, snart.. JOSEFIN ska bara stå ut lite till...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0