Uppdatering från min julafton!

..firade Julafton hos min kära syster, hennes barn detta år=)
riktigt roligt att se barnens glädje strudla i ögonen.. som man såg denna dag!
  
Tomtebloss

 <--- mitt fadderbarn

  
tidsfördriv medans andra fixar julmiddag

  
Sen Julmat i massor

  

Sitta på facebook, stingsliga barn och godis ätande i väntan på tomten...

 

-- väntan över, nu förväntansfulla barn... HUR många paket får jag?

  
... mer paket... mer paket...

 
..alla ska få sin lilla belöning efter att ha varit snäll...

 
..sen var d. tid för uppbyggnad av allt...
..DAN I KORT SAMMANFATTNING!

Kommentarer
Postat av: Katie Grün

Hej!

Tack för inlägget på min blogg och här kommer svaret på din fråga: jag har inte fått sjukdomarna morbus crohn och reumatism pga min anorexi. De livslånga sjukdomarna har jag haft i tio år.

Anorexian fick jag pga mina kroniska sjukdomar då jag inte längre orkade kämpa med dem. Man kan inte få morbus crohn pga anorexia du kan dock förstöra hela mag och tarm kanalen pga svälten, kräkningar osv . . . Hela kroppen kan förstöras pga svälten.

Jag har förstört min kropp redan (gjort mina andra sjukdomar värre) pga svälten . . . Så KÄMPA för att bli frisk!!!

Kram, Katie

2009-12-25 @ 19:58:33
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0