"Bitter" måndag.

.. inte så bra måndag morg. med andra ord.
omotiverad, less och all var totalt piss.
Tur i oturen att Mattias blivit sjuk, och kom hem vid kl. 1.
åkte till Luleå och tränade spinning30.
Kollade på Kvantum om mina kex fanns, men fort. slut.
fått svar, och dom kommer att finnas, men slut hos leverantören just nu.

Kom sen hem till kl halv 1. Fick i mig lunch, - första på lääänge.
Varit mest 1 litet mål och middag på kvällen.
men idag blev d. iaf.
Lunch: Potatis och purjosoppa.
1 hårtbröd m. ost.
1 och en halv ruisleipää (rågform) 
(m. sallad, paprika, keso, tomat, gurka, kalkon och skinka).

nu är iaf middagen i ugn. blir lax och potatis m. lök, champinioner, purjolök, paprika i ugn.
gjorde en kall sås till det också.

Recept:
Lax m. lök, champinioner, purjolök, paprika i ugn.
2 port. laxfile bitar.
kryddor på laxen som: Fina fisken (dragon, persilja, ingefära, basilika, spiskummin, svart peppar, vitlök, lök, paprika, gurkmeja, senap, torkade grönsaker, salt.
Salt
Dill
Citronpeppar
och dill.

Kryddor på grönsakerna: Rosmarine chili mix,
Provence stek och grill (rosmarin, basilika, svartpeppar, lök, vitlök, paprika.
Persilja.



Kall fisksås
2 msk lätt kesella 1%
2 msk lättfil
5 droppar färsk pressad citron
Kryddor som;
Fina fisken (dragon, persilja, ingefära, basilika, spiskummin, svart peppar, vitlök, lök, paprika, gurkmeja, senap, torkade grönsaker, salt)
dill.



Maten i ugn:
SÅG GOD UT!
 

Nu har man ätit, riktigt gott faktiskt!
Svårt att veta vad en normal port. är.
Ska snart åka till Boden och köra spinncore. kanske styrketränar lite rygg också.
FÅ SE!
ska bli skönt iaf!


Var och tränade spinning 30 min och styrketräning (rygg) 60 min.
Efter träning blev d.
(en liten port. sallad, m. kalkon och skinka, gurka, salladsblad, paprika, tomat och keso). på en arsett.
Till d. en liten skål varm soppa.
och två limpsmörgår till d. Hur är de att äta så på kvällen?
Förstår inte, men kan bara vara sååå hemskt hungrig ibland!


Detta var min middag, är de en normal port. mat?



Kommentarer
Postat av: Anonym

JA Josefin,de e en vanlig portion,..jag äter alltid så mycket,oftast ännu mer faktiskt!!!...Kramar om dig lille syster...tänker på dig ofta,varje dag kan jag lugnt säga!!....

2009-11-02 @ 17:28:41
Postat av: emma

jo, men när du tränar så mycket som du gör så behöver du kolhydrater också på tallriken.

2009-11-03 @ 08:20:12
URL: http://metrobloggen.se/strongenought

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0