Bra dag med min älskling..

..idag har d. vart en bra dag ( i helhet).

tror att jag och mattias behövde denna dag för oss (vårt förhållande).
Han jobbade kväll igår, vilket gjorde att han var ledig m. mig idag.
Jag började dagen med spinning45 min styrketräning 30 min (biceps, triceps, ben och axlar).
Medans Mattias sov. kom till Luleå sen till kl. 11.00

Tillsammans träffade vi Anna - på ätstörn. (prata ut lite)
fick en annan medicin att läsa om Sertralin v.s. Fluoxetin. (får välja vilken tills på månd.)
Sen en skön Lunch på Cafe Roya (salladsbuffe).
Satt länge och tog d. lungt - åt långsamt och prata om en massa.
Var på stan, Hittade en snygg päls- väst=) (se bild nedan).

Sen var d. spincore för vår del.
Men vi har fått prata ut om en massa.
den enda (-) idag var att jag gjorde en kroppsscanning som visade att jag har en
låg viloförbränning 1117 kcal (kvinnor bör ha minst 1200 kcal), detta oroar mig väldigt mycket!

 

 


Kommentarer
Postat av: anonym

Jag undrar. På vilket sätt oroar detta dig? Är en viloförbränning eller basalomsättning som det också heter på 1117 så låg egentligen? Vad är skillanden mot 1200? Inte mycket, inte mycket. Vad tror du själv det beror på att du har en låg viloförbränning ser du några kopplingar kring ditt intag av det din kropp ska förbränna? Lycka till och kämpa på.

2009-11-29 @ 09:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0