Fredag!

...Upp till snön, kylan och underbara människor.
Ska blir underbart skönt faktiskt.

LÄnge sen sist
, ska sova hos mina underbara föräldrar i byn.
Saknat dom sjukt mycket. (mammiga lilla jag) =)

Har inte varit på ett tag, lite nervös men ändå oerhört glad att jag bestämde
mig för att fara. Nervös?? undrar säkert många, varför d?
ett längre tag har jag varit rädd att bryta mina invanda mönster som jag har på mitt liv.
Hemma äter jag, sover, tränar och lever på ett visst sätt. de är bekvämast att bara köra på rutiner.
men i helg ska d. gå så bra så.
får ta med lite egen mat, men...
de får man ta.. stressa lååångsamt. för att bli frisk.

Varit på spinning45 och styrke 15 min (ben) men var trött.
träffat Anna på ätstörn. enheten.
sen hem, gjort i ordn. sallad till bilen, (efter träning)
och sitter nu och äter:
Sallad, m. tonfisk i tomatsås, skinka, champinioner, lite kyckling, keso o.s.v.

vad tycks om min lunch?
åter igen, normalportion?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte svårt att bedöma vad som är normalportion, tallriksstorlek osv? Du josefine vet precis vad som fattas i din portion. Vi har tre olika stora och viktiga näringsämnen som vi bör få i oss varje dag genom varje måltid.... Inte förrän du får in allt som ska ingå i en portion så kan man bedömma om den är ok eller inte va? Allt tar tid, bryt inte för många mönster på samma gång så allt krachar bara. Men du kommer klara det. Vill man så kan man - vill du så kan du!

2009-11-13 @ 13:42:29
Postat av: Anonym

Råkade ramla in på din blogg, är en tjej från boden som kämpar mot äs.. Kämpa med kolhydraterna, dom behöver du som tränar så mycket! ta hand om dig

2009-11-15 @ 00:59:31
URL: http://josefinacyreus.blogspot.com
Postat av: ebba

hehe första gången jag ser någon som gillar samma "grisiga blandingar" som jag ;P.



2009-11-20 @ 12:28:09
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0