Fredag!

...helg! skönt!
bakat klart för helgens bön - gluten, mjölk, lactos och äggfri äppelkaka gjordes idag!

ska väl bli en helg m. lite städ, fix m. julbelysn. spinpump m.m.
lite osäker på hur d. blir m. serveringen för min del. men bakat iaf.
alltid går d. inte så bra bara.
Idag har man varit på Spinning45 och styrketränande ben ca. 20 min (men otroligt trötta ben).
gick inte såå bra=( tog en sol efteråt. och sen hem.
Baka kaka, göra soppa (m. potatis, saltkött, lök, och pasta) till middagen!
äter min lunch nu, ska till röda korset i boden.

Varit på spinning60 och core.
Nu hemma, äter 2 ungstekta äpplen, lite tunnbröd och dricker te!
mmm.. gott m. ungstekt äpple och kanel. (YES! jag lyckades klara av att äta de)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0