helgen bara försvann!!

..så är d.
men kan inte säga att d. var en super helg.

Jobbig fred. kväll. m. ångest - ont i magen, gråt och vad som tillhör!
Men fick tröst av min älskling, skönt och välbehövt!

Hyfsat bra lörd. morgon.
började dagen m. morgonspin/pump 75 min på Step in i Boden. (kl.10.00)
Sen var d. frukostmackor och sen for jag till frälsningsarmen (ing3 område).
köpte julstjärna, pynt, och en gardin till köket.

Hem ocgh julstäda - toa och sovrum (hall)
Lite julgardiner, stjärnor, och lite juleljus.=)
MYSIGT!!

Idag är d. söndag - fint väder.
Varit på skön morg. promenad. till OK, köpt tidning.
Nu är jag hos Farbror "Pello" och Moster "Kricko" på besök.
Pello har fyllt 50 år så passar på att gratta.
Promenerade hit, och var förbi ICA också..
idag är d. toppen promenad dag! skönt. skönt!

Julpynt!
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Josefin, jag tänker och ber jättemycket för dig! kram från kusin Helen

2009-11-22 @ 22:04:30
Postat av: Josefin Rahkola

Tack Helen=) de behöver jag=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0