Jag har fått en award...

Jag har fått en award av http://umbrellastorm.blogg.se/. emmelie!

 Jag ska skriva 10 sanningar om mig själv sen ska jag skicka vidare awarden till 3 bloggvänner.
(Ska fundera vidare. inte kommit på nå än!)



1. Jag ÄLSKAR att träna

2. Jag har haft ätstörning /ortorexi som jag kämpar mig ifrån

3. Jag vill äta nyttigt, men KUNNA unna mig godsaker på helgerna.

4. Jag älskar min Mamma, Pappa, syster och Mattias - dom är bäst!

5. Jag är gift och bor i sävast i hus.

6. Jag sitter på fb och läser bloggar varje dag

7. Jag har plötsligt insett hur intensiv längtan jag har efter barn.

8. Jag njuter av livet, mår inte alltid bra, men försöker tänka postitivt i sådana situationer.

9. Jag älskar KESO, FINSKT "stenhårt mjukbröd" m. kaviar och ost på.. mmm...

10. Jag har oerhört höga KRAV på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0