Lite nya "nyheter" som jag hittat...

...alltid roligt med lite nya saker att testa på=)
de är då JAG iaf får mer lust  att äta nått överhuvudtaget.
denna gång hittade jag  Low Carb Bröd - från CarbZone.
gott, och proteinrikt bröd.

Sen hittade jag 
Dinkelknäcke med frön - Spröda Dinkelknäcken med frön passar bra att äta som de är eller tillsammans med nyttiga pålägg såsom keso, avocado eller kalkon.
Innehåll: Vatten, kravmärkt grovt rågmjöl, kravmärkt rågsportmjöl, fullkornsdinkelmjöl från Warbro Kvarn, salt, rostade pumpafrön och linfrön.

och 
groddbröd, solrosfrön -
Groddbrödet består av 90% ekologiska hela vetekorn som groddas i två dygn, vilket gör det mycket fiberrikt och ger det ett lågt GI. Dessutom innehåller brödet 5 % ekologiska linfrön och 5% ekologiska solrosfrön. Brödet är så kallat levande föda!
Fritt från jäst, salt, fett, mjölkprodukter, ägg och konserveringsmedel. Brödet innehåller gluten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0