Lördag- en dag full av aktiviteter.

.. dagen började m. en sömnlös natt.  insett att jag måste få mer än insomn. tabl. tror d. måste bli sömntabl. istället. Jobbigt att inte sova. =/ man är så slut hela hela tiden.
åkte sen till boden, -spinpump 90 min. (först spinning 45 och sen överkropps body pump 45 min).
Hem- äta macka, m. makrill och en m. kalkon. gott!

Ganska snabbt iväg till Boden igen för att gå på röda korset. stänger så tidigt på lörd. redan kl. 14.00.
Hittade en massa prylar, tomtelykta, ostkupa, värmeljushållare (mini stekpanna - plats för 5 ljus), och en film.
men inte d. jag egentligen letade efter. en plåt - långpanna. måste ha någon såm FÅR bli förstörd.
då surdegsbröden skall gräddas i morg. med isbitar på en plåt under brödplåten. Intressant att se hur dom blir.
har ALDRIG varit med, eller gjort surdegsbröd tidigare. men måste ju testa.

Sen var d. återvinning m .spräp på schema, oj! så man samlar på sig mycket.
framförallt annonsblad. kommer ju massor hela tiden.
Här i Boden snörar d. dessutom - så fick ploga, mens mattias satt inne i värmen och kolla hockey.
sverige - ryssland (sverige losade, som väntat enl. mig).

ätit sallad, m. kalkon, makrill och keso.
väldigt gott, kollade samtidigt gårdagens idol.
Rabih åkte ut, ifall någon missat d. =)
Ska snart upp och rulla bullar av degen. som ska in i kylen över natten.
och gräddas i morg. på morgonen. gott m. nybakt frukostbröd=)
Inte alls illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0