Måndag..

...idag är de åter vecka och vardag=)

rätt så OK faktiskt=)
vaknade kl. halv 9 - 9 tiden.
och drog ganska snabbt iväg till Boden.
spinpump75...pigg och riktigt peppad.
skönt!

Sen hem, iordn. middag och äta själv.
blev älgskav för killarna (dock köpt, - pappas gjorda FÅR dom INTE, den ska jag ha).
äter själv sallad, m. makrill och kyckling, idag en annan från Viktväktarna (färdig kyckling)
till d. är d. keso (som vanligt). men lika gott idag=)
Ska snart hugga i mina nyinköpta EKO tunnbröd m. räkost och paprika. gott.

dricka TE, fryser lite.
ska på spincore 17.30 med min älskling ikväll..
LOVE träning!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: pinkhelp

Åh tack! :)



Får man fråga varför du knappt äter kolhydrater? De är inte så farliga som de speglas i media, jag har själv varit livrädd för dem, men äter man kolhydrater är chansen lägre att hetsa mat tex (vet inte om du gör det men ändå) och det har visats att personer som gått på fett vs kolhydrat diet (med samma kalorimängd) så har de med kolhydratdieten varit gladare etc. vill inte vara en surkärring, men tycker det är intressant bara. :)



Ta hand om dig!

2009-11-16 @ 17:45:12
URL: http://pinkhelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0