Måndag.. usch! vilken hungrig dag!

...bläää... Josefin gillar inte såna dagar.
men Måndagar är sällan roliga iofs.
Idag vaknade jag på hyfsat bra humör. bilen klar m. service.
Mattias hem en sväng. Och sen skön spinPump75min i Boden (kl.10.00)
kan det bli en bättre start på dagen? NEJ!

Men ändå kan de bli så fel när man sammanfattar dagen i HELHET!
totalt less. väldigt hungrig - HELA dagen! NORMALT = Nej.
Varför drabbas jag?

Åt en ordentlig Matig sallad m. fet fisk (makrill). Kyckling, linfrö, solroskärnor, keso, och lite tonfisk.
efter d. tog jag mina Linfrö kex (borde bli mätt på = Fett). men ändå höll jag på att vräka i mig en HEL kyckling på 2 kg, som jag skulle ha till middag och matlådor till Mattias och henrik.
OTROLIGT, Inte sant?
Jag som är 153 lång och en vikt på kanske 40kg - kan VERKLIGEN äta!

Nåja. istället för att vara hemma, (kanske tröståt måndagsångest, vet inte) drog till dollar store i Boden.
Köpte röda handdukar, tvål till toan.
Kom hem, bytte till julgardiner i v- rum (ska forts, städa i veckan). Men påbörjat iaf!
Och sen bar d. iväg på spincore för mig och Mattias i Boden.
Hem, se (arga snickarn = favvo program just nu). byter stil på program ibland!
Äta soppa, 4 low carb mackor m. ost och lite linfrö kex. mmm...
 fortfarande inte mätt.. men nu får d. vara.
ska snart sova ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ät frukost på morgonen när du vaknar i stället för på dagen när du tränat bort suget.. Du blir bara mer hungrig ju längre du väntar med att äta.. Tänk på de! Jag ber för er.

2009-11-26 @ 00:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0