Måndag.

...idag tänkte jag fara på spinning/ pump på morgonen. men
jag sket i de. helt enkelt! Josefin behövde få sova tyckte jag!
bäst så! sovit för lite hela helgen!
släkte av alla väckarklockor.
sov till kl. halv 11.

ut i solen på en promenad, prata med syrran i telefon,
ett tag sen sist nu!
kom hem, tvätta av håret.
och idag började jag inte med att städa i köket heller.
Nu ska jag äta frukost - på riktigt.

Blev Fil och musli och 3 hårdbröd m. te.
sitter och äter nu!
Jag måste bryta gamla mönster (alla dagar ser lika ut).
Nu ska jag börja LEVA, göra d. jag vill, när jag vill!

Ska bli kyckling till middag.
helt vanlig i ugn. (file).
Brosan min är också här.
så får göra lite mer.
Blir nog ris till d.

Men nu ska jag slappa framför Facebook
och bloggar.

Varit och tecknat medlemskap på Step In i Boden.
får nu träna där, och gästträna på helex och impuls i Luleå.
fin, fint!
ska träffa instruktör i morg. på step in, efter spinningen.

Ätit Kyckling m. sallad och keso, (lite makrill och champinioner)
till d. 2 hårt bröd m. makrill och 1 fralla m. ost och te.
Nu får magen vila till efter spinpump ikväll. 19.30

Ok. redovisn. över mat idag. 

Frukost kring kl. halv 1
2 fat m. fil och musli (linfrö och solroskärnor i också)
3 hårtbröd (sport) m. kalkon, paprika och gurka
Te (tror d. blev 3 koppar) - mästare på att dricka te;-)

Middag kl. halv 5. 
ca. 100 gr Kyckling
Sallad (paprika, tomat, gurka och salladsblad)
1/2 liten burk m. champinioner
ca. 30 gr makrill. i tomatsås. 

efter middagen
2 hårtbröd m. smör och makrill i tub
1 mjukbröd m. ost
Te

ÄR DE BRA ELLER FÖR MYCKET?
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jOSEFIN....De e absolut inte för MYCKET,..tycker att de låter som lite för lite!!!.....MEN Josefin vad GLAD jag blir att du försökt att ändra litr mönster...förstår att de inte e LÄTT...Men tror att du nånstans inom dig vet jätte mycket om vad som måste göras!!!....du kommer att klara de här lilla syster,KÄMPA på,..jag tror verkligen på dig!!!....hoppas att du nu ska få sova ordentligt,...när man e PIGG,så mår man oxå bättre!!!....massor av STYRKE KRAMAR,.de behöver du verkligen och de e du absolut värd....älskar dig och saknar dig!!!!....KRAM från stora syster i Korpilombolo

2009-11-10 @ 00:04:52
Postat av: SaraW

Finn singe bättre än att stänga av alla väckarklockor å somna om å sova såååå länge man vill :) Inte alls för mycket mat, håller med din syster!

Klart alla dagar ska inte se likadana utm då blir ju livet tråkigt.

Tror på dig Josefin! Kram SaraW

2009-11-10 @ 11:52:23
Postat av: milka

härliga mackor!

2009-11-10 @ 18:58:17
URL: http://milkafembro.blogg.se/
Postat av: Sofi Lindberg

Jätte Bra! Där har du en bra ballans. Kanske ett ägg på Mackorna också?

kanon tjejen, härligt att du kämpar :)

Kram sofi

2009-11-21 @ 12:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0