Onsdag...

....... idag är d. redan onsdag.
börjar bli bättre dagar nu.

kan svara på en kommentar från gårdagens inlägg:
 Josefin, inget illa menat nu. Men om du räknar ihop din träningstid för idag, ligger den på över 3 timmar. Det är väldigt mycket med tanke på din sjukdom =/
skriven av Anonym.

Svar: Vad jag menar är att d. inte var illa att "smaka" torkad frukt, vilket jag inte tillåtit mig på väldigt läänge!

Idag har jag iaf vart i Luleå. får träna gratis på Helex,
 så har vart på spinning45 och styrketränat 30 min- bröst!
Skulle vara och lämnat in min mobila bredband- men som för denna gång också så GICK DE INTE,
hade inte med rätt papper. varit en gång tidigare.
försökte förklara att jag har 3 mil, - om d. bara inte skulle gå att ordna. men NEJ!

åkte då hem, äta (sallad, m. keso, champinioner, makrill, tonfisk och lite kyckling - salig blandning).
sitter alltså här och äter nu.
Ska på spinpump i Boden , m. min älskling 17.15 ikväll - roligt att träna tillsammans!

Träningen gick bra, spann på för 100, och körde riktigt bra på pampen,
ätit en liten tallrik sallad, soppa och 4 low carb bröd. riktigt hungrig ikväll!


Min fråga till er läsare:
NORMAL PORTION?

 min Lunch/ middag? (kl. 14.00) bestod av:
Grönsallad, tomat, gurka, paprika, kalkon, kyckling (2 file bitar) m. champinionsås (Viktväktarnas - kyckling verona). Ica måbras tonfisk i currysås (ca. 1/3 burk). Makrill i tomatsås (abbas) 1/3 burk.
champinioner (1/2 liten burk) och 1/3 burk minikeso.

    

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

På tok för lite, löjligt lite. Börja med att lägga grönsaker och sallad vid sidan om, och fyll sedan tallriken med past/potais eller ris, kött, och sås.



Sv: fick inget svar =S, så jag vet int eom jag får jobba kvar.



Kram

2009-11-11 @ 19:25:30
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Emma N

du behöver kolhydrater så mycket som du tränar!Gurka,sallad och tomat=tillbehör! Lägg till pasta,ris/pot!:)

2009-11-11 @ 19:33:05
URL: http://metrobloggen.se/strongenought
Postat av: Josefin Rahkola

Hej Emma och Jennie.

Har svårt för pasta, ris och potatis än.

jobbar m. bröd som går ibland.

kan inte med konsistens, men d. kanske kommer m. tiden.

Utmanar inte mig för snabbt.

men som ni kanske läste så har jag lyckas smaka torkad frukt vilket är bra, (inte ätit nå frukt,- pg.a. fruktsocker och minimalt m. kolhydrater tidigare).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0