Onsdag m. min underbara familj!

...glad idag!

började dagen med styrketräning (bröst) 20 min och sen spinning 45min.
Träffade därefter min Mamma och Syster Carolina på stan.
Tillsammans åt vi en underbart god salladsbuffe på Kafé Royal.
Satt och pratade om ditt och datt. Väldigt trevligt!

Promenerade på stan, kollade julklappar, julpynt och jackor.
Hittade - trodde ja en fin pälsväst, testade inte men bestämde mig för att ta den
innan jag åkte hem, men (den var för stor, såg jag när jag gått några timmar på stan, och dissat alla andra - i tankarna om att köpa den på cubus)
Nåja! kommer fler dagar att gå på stan, hoppas jag!
Carolina fyndade en skit snygg jacka (röd dun).
Passade bra på henne.

SJälv kom jag hem med bara 12 Ljus (olika färger).
pynt till att göra julkort, och en loka. =)

varit på spinpump ikväll - lite trött på spinningen, men pumpen blev kanon.
tog i för kung och fosterland!

 


Kommentarer
Postat av: Anna G

Hej Josefin!

Kikar in på fina blogg :) Kommer ofta ihåg när du praktiserade på skolan i Satta. Lärde oss mycket nytt då, det var uppskattat.

Önskar dig allt gott!



2009-11-26 @ 16:02:11
Postat av: Anonym

...på din fina blogg...ska det vara :)

2009-11-26 @ 16:03:39
Postat av: Josefin Rahkola

Hej Anna..

roligt att ni lärt er. håller på med en bok som ni ska få.. bara lite annat som kom ivägen=/

Tack så hemskt mycket!

Postat av: Emelie

Hej vännen!

Vad längesedan man hörde av dig!

Jo,det kommer den att göra,som anorektiker har man ändå hyfsad förbränning ,som du säger så är det för att du kanske inte har fått in regelbundenheten än,och du kanske inte äter tillräckligt av de olika delarna på kostcirkeln,jag har ju lagt upp ett matschema som du kan kolla på om du vill :)

Sen så kan jag säga att de som har eller har haft bulimi har oftast mycket sämre förbränning,därför kan de gå upp ganska fort i vikt då de börjar äta. Men deras förbränning blir också bra,den går alltid att fixa till :)

Hur är det annars? Skrev till dig tidigar,men jag fick nog inget svar :o

Kram!

2009-11-27 @ 21:35:35
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0