Onsdag...

...slipper fortfarande vara ensam hemma på dagarna.
skönt!
Mattias är ännu sjuk i flunsa, men börjar bli bättre.
Jag fyller dessutom 21 år idag. Grattis Josefin!
Fått skorna i sönd. i present av honom, och idag massor m. mejl från nära och kära.
Vaknade av mejl kl. 7 på morgonen.

Pallra mig iväg och körde Crosstrainer30min och styrketränade30 min (bröst) idag kl. 9.00
Nu är man åter hemma, ätit, (soppa, 2 rågbröd, ett hårt m. ost och te).
Ska bli middag vid kl. 14.00
Tror d. blir kyckling för min del. och fläskfile åt mattias.


Recept:
Fläskfile (som skivas i skivor ca. 1 cm).
Broccoli
Champinioner
kryddor som: kött och grillkrydda, lite salt, persilja och svartpeppar.

till d. blandar jag sedan ägg och lättmjölk, (3 ägg och 3 dl mjölk).
ugn. ca. 175 grader. och sen kan man koka potatis till d. och ha en smarrig sallad.


Ska ev. träna spinnpump i boden 17.30
eller
Spinnpump i Luleå 18.30.
få se. svårt att bestämma mig då ja kan välja FÖR fritt, nu när jag tränar själv (Mattias sjuk juh).



Är det här en normal portion??


Kommentarer
Postat av: Du vet tyvärr inte vem jag är...

Om jag ska vara hård: NEJ! det är inte en normal portion, allderles allderles för lite kolhydrater och fett. Om jag inte ska vara hård: Bra att du äter i alla fall, det är ett steg åt rätt håll i det fallet är en portion som du kan få i dig allderles lagom. Men de portionerna funkar inte i längden det vet du.... Lycka till, vill dig inget illa, men du frågade å jag kunde inte hålla mig från att svara. Skickar lite energi och styrka i cyberrymden, Förresten grattis på födelsedagen:D

2009-11-04 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0