Söndag, (vaknade 05.30)

..inte så trevligt NEJ!.
Lega kvar till kl 6.
sen gick jag upp.
gjorde magträning, och for ut på promenad.

 

Trött kan man lugnt säga. men gick bara inte att sova mer.
Tog med kameran ut på promenaden, fotade lite smått och gott.

   
Fotade lite natten!

 

Passade på att ploga färdigt, slutat snöa nu.
och sen till Boden, tvätta bilen, tanka och köpa skinka.
kom hem, satte in mina nyinköpta "matkort" i en pärm.
och gräddade mina färdiggjorda surdegsfrukostbullar.



super goda! alltså ett lyckat surdegsbakning.
något jag kan forts. göra. har surdegsspad kvar!

Nu sitter man här, kollar upp lite fikrecept.
ska baka lite gott, att mumsa på så här på sönd.
kan behövas ibland. !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0