Söndag.

...vaknade tidigt utan väckarklocka. (8.00)
Börja m. magträning,
så skönt att bara ta d. lugnt. göra allt i lugn och ro.
Mattias sov.
städade sen lite, toa - kök.
Vikte bort tvätthögen.
och små pulade på.

Satte faktiskt igång en surdegsspad. (1 dl vatten och 1/2 dl dinkelmjöl).
ska stå många dagar och bli bra,
få se, ev. bakn. av surdegsbröd nästa helg.
återkommer m. resultatet senare.

.. Min lilla älskling är sjuk=( lite lååångsamt för mig att bara sitta hemma.
for en sväng till storheden. Promenerade på coop, ica, intersport, och öb.
Idag var d. dessutom första gången JAG fyllde på spolarvätska i BMW;n.
de gck bra=) Yes! i can do it!

 


Kommentarer
Postat av: missh

hej hej på dej!



Hoppas du haft en bra söndag!



Är det kanske bara jag,

eller verkar det DÖTT i bloggvärlden

idag...och på sistonde??!



Har folk tröttnat kANSKE?



ha en mysig kväll!

KRAMAR

2009-11-01 @ 19:09:43
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: SaraW

Sa du att de var Söndag?

Söndag = Sabbat = Vilodag!

Våran enda vilodag på veckan som vi fått av Gud.

2009-11-01 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0