Tisdag, redan=)

.. lite bättre dag idag.

Igår kväll var d. en liten svacka efter träningen.
ville inte riktigt äta, men fick i mig soppa, och 3 low carb bröd iaf!
bra gjort!
Idag har dagen bestått av spinning60, och gym instruktion på step in.
Ätit salladsbuffe
på opalen, OCH dessutom "smakat" Torkad ananans och mullbär på hälsokostbutiken
, inte alls illa för att vara jag! Måste testa saker jag annars inte tillåtit mig.
Omdömme: Lite För sött, men OK! inge skuldkänslor här inte. 2 anananasskivor och 2 mullbär. NÖJD!

Sitter nu på biblo i Boden,
ska snart till Luleå, föra in vår trådlösa itn på Telia och vara på Cardio crossfit.
Skönt, tisdagen går fort.

 Varit på cardio crossfit. trött till en början, men piggna till. hade varit på crosstrainer 30 min före passet.
, på cardion "tog jag i LITE, LITE mer än vanligt". orkade d.!
körde 40 min gym efter cardion (biceps, triceps och lite axlar).
Hem - äta, soppa och smörgås. Lite raw food kex också. rätt så hungrig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Josefin, inget illa menat nu. Men om du räknar ihop din träningstid för idag, ligger den på över 3 timmar. Det är väldigt mycket med tanke på din sjukdom =/

2009-11-11 @ 00:22:20
Postat av: ludde

använde du alla bloggar eller skriver du bara i en ? :)

2009-11-11 @ 16:59:24
URL: http://jlwalitalo.blogg.se/
Postat av: Josefin Rahkola

Jag skriver i denna och min andra tankarkanslorochreflektioner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0