Tisdag..

.. brukar gå snabbare.. så skönt!

Idag var de morgonspinning60 som åter stod på schemat.
tänkte ta core, men passade på att sitta i massagestol på step in istället.
väldigt skönt!

Sitter nu och äter. middag i ugn - makaronilåda m. kyckling.
pojkarna ska äta middag mens jag är på cardio crossfit som är ikväll.

Vi blev fotade av NSD idag på träningen, få se om man lyckades fly undan- svårt när man är inne i sin träning som jag är ( för d, mesta). men HOPPAS!
Ska kolla i NSD om några dagar, så ser man!

Sitter och lyssnar julsånger. lite julkänsla. ska snart ut och lägga en ljusslinga!
MYS!


Kommentarer
Postat av: Tanja

SVARA PÅ MIN FRÅGESTUND SÖTIS :) hihi

2009-11-17 @ 14:51:43
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej!

Ja jag tror också att man kan ha små begränsningar för sig själv, men om man går ifrån regeln så skall det inte leda till ångest. Då tror jag att man är frisk.



Varför kan du inte äta vilket bröd du vill på veckodagarna? För att du skall bli frisk som lider av en ätstörning som innebär övernyttigt så tror jag att det är en del faktiskt, att kunna äta vilken mat som helst utan att känna någon ångest. Det tror jag iofs gäller alla. Sen så är det ju därmed inte sagt att man behöver äta pizza varje dag ;), eller så.., men om du tycker bättre om en viss brödsort så ät den. INGET kommer hända!



Jag hoppas att jag snart kommer lyckas köpa det jag vill äta utann att kolla kcal innan. Jag längtar till den dagen då jag våggar köpa en hämtpizza ihop med min pojkvänn och bara njuta av den utan någon ångest. Det är en bit kvar, men då den dagen kommer så är jag nära att lyckas.. det är iaf det jag tror =).



Får jag fråga varför du läser hälsobloggar? Håller inte det dig kvar vid sjukdommen. Det märker jag då jag läser bantningsbloggar.... sjukdommen drar i mig coh skriker åt mig!



kram

2009-11-17 @ 20:45:25
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0