Tordag...

...gårdagen var inte såå bra=/

Hetsåt (tunn hårtbröd) - ont i magen=(
Så idag ska jag inte börja äta dom så blir d. iaf inte FÖR mycket!
Varit på spincore i boden. ska åka till Luleå och köra cardio crossfit ikväll.
men först ska jag göra ett försök att hitta julgardiner till köket.
MYSIGT värre!

Bakat till bön i helgen -
Gluten/ lactos och mjölkfria mockarrutor, och ägg och mjölkfri kaka.
Inte så illa.. blev väldigt fin. (iaf glutenfria) men den andra är lite platt... får bli mer som en smalkaka, (kex) el. nått m. glasyr på! säkert godkänt ändå!

Sitter och äter min lunch.. så gott! =) mmmm...

 Cardion gick super, spinningen innan också.
tog lite styrketräning 15 min (biceps och triceps efter).
Skönt att hela kroppen snart är färdig tränad.
Bara benen kvar att ta i morg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0