tordag...

...en lite piggare dag än vanligt. vaknade pigg och kry!
fint väder i SÄvast också Stort +).
Har varit på spinncore 60 min. i Boden.
Måste till Luleå ikväll, dels köpa min ost och raw food kex.
men också träning spinning och cardio crossfit.

Sitter nu och äter - samma som igår, men ingen kyckling denna gång.
satte till linfrö och solroskärnor.
Gött, gött! =) 
gjort iordning  middag, blandn. från frysen, m. lasagneplattor, vitsås och ost i ugn.
Nå kött, och makaronilåda (från frysen).
Måste rensa ibland. ser gott ut iaf.

Varit på spinning30 min (av ett 60 min pass)
sen cardio crossfit - så oerhört rolig träning. (vill bli stark som en björn). =önskedröm kanske men!
Hittade inte mina kex på kvantum... inte så lyckat men men..

Nu har man iaf ätit soppa, m. 3 low carb bröd och lite sallad m. skinka. men lillmagen mår inte så bra.
lite ont. måste sitta vaken en stund så d. sjunker lite.

Min Lunch:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0