Veckans träning!

Måndag
FM: Spinpump 75 min 10.00

EM: Spincore 17.30 + lite gym (enarms hantelrodd)

Tisdag
FM: Spinning60 min 10.00

EM: Crosstrainer 15 min 15.45
Cardio crossfit 60 min och 40 min styrketräning (rygg och lite ben)

Onsdag
FM: Spinning45 (aktivio) 11.00
styrketräning (bröst och rygg - kombination, kompletterar tisdagens rygg övn.)

EM: Spinpump 75 min 17.15

Tordag
FM: spin/core 60 min 10.00

EM: Spinning30min 17.00

Fredag
FM: Spinning + styrkeben (20 min)

EM: Spinning 60
Core 30

LÖRDAG
FM: Spinpump 75

Söndag
vila, el. möjligtvis lite mage hemma och en morg. promenad.

 




Kommentarer
Postat av: emma

Vad har du för mål med all denna träning?

2009-11-20 @ 14:25:10
URL: http://metrobloggen.se/strongenought
Postat av: Katie

Hej!

Såg att du skrivit om Fluexetin på Anorexi No Mores grupp. Jag tar den tabletten dagligen. Skriv till mig om du har frågor.

Katie

2009-11-20 @ 20:59:02
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

om du alls har några planer på att bli fri från din sjukdom, varför tränar du två ggr per dag alla dagar i veckan. DET är inte normalt!!! förstår mig faktiskt inte på hur du hade tänkt bli fri från allt om du fortsätter i samma gamla vanor... har inte någon berättat för dig att om man ska bli frisk så måste man tyvärr dra ner på all denna träning. du kommer sitta fast i de här eländet ända tills du på riktigt slutar att träna så där vansinnigt mycket! jag tror du kommer att komma ur de här om du verkligen slutar med den där träning så där intensivt, för man kan komma ur denna sjukdom! men så länge du ljuger för dig själv och tror att du kan komma ur ditt problem med att fortsätta träna som en tok, kommer du aldrig ur detta!



förstår faktiskt inte varför ingen har berättat de för dig...

2009-11-22 @ 18:54:53
Postat av: Jenny

Oj, det var väldigt mycket träning!

2009-12-03 @ 21:23:08
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0