Fredag, med en ledig man! Underbart!

...så underbart skönt att Mattias är ledig.
Hans föräldrar har också vart här. går på stan nu.
Ska själv besöka Gallerian i Boden. snart!
Varit på morgonpromenad 40 min. till OK - köpa dagstidn. till min frukost.
Jätte bra Josefin!

Inte sovit så bra inatt. rätt så oroligt, mycket tankar i huvudet. =(
Bittert! men.. men... ibland är de så.
ska höra m. min doktor om insomn. tabl. ev. om detta inte börjar ge sig.
Haft dålig sömn nu ett tag. Inte bra!

Duktig jag har varit. Ordnade ingenting till hans föräldrar.
enbart koka kaffe och köpte Lussebullar.
Ganska skönt!
Nu ska jag inte tänka så mycket på andra, mest tänka på att jag får i mig mat.
den mat jag behöver själv.
under min sjukdomstid var de mycket fokus kring VAD, andra skulle äta.
Ingen annan blev iaf undernärd i mitt sällskap. Dom fick stora portioner, och mycket gott.
mycket för att döva min egen hunger.
Men nu är de slut på de!
   
Ikväll blir de. spincore i BODEN.
älsklingen hänger m. men han ska styrketräna istället.
själv är jag ganska död efter cardion igår + styrketräning ben. 

Sen får man se vad som händer efter de! spännande?? =) fredagkväll!

Blev
spincore och 20 min styrke (Ben, lite rygg och biceps) Skönt!
V
ilket lyft för Boden med ny galleria.
Hittade bl.a. ett nytt te=) som vanligt.=)
De är jag de!

Ska snart sova. så trött efter lite sömn inatt.



Kommentarer
Postat av: missh

Hej hej!

Jaa, jag har själv haft både anorexi o

ortorexi så jag vet va du går igenom!

Det e inte lätt, men det går att ta sej ur!



Fprtsätt kämpa på!

Trevlig fredag!

KRAM

2009-10-30 @ 12:28:28
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Jag tänker på dig och hoppas verkligen att det går framåt. Sköt om dig, det kan ingen annan göra åt dig! Kram syrran.

2009-10-30 @ 17:20:56
Postat av: S A N D R A

Hejhej!! hur mår du?

2009-10-31 @ 10:12:03
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0