inte så "lyckad" måndag - hittills!

... vaknade med inte så bra humör...
såå hemskans trött morgon.
Pallrade mig upp.. (sura uppstötningar, lätt illamående och ont i magen)
undra just vad de var!

Fick iaf iväg mig på SpinCore. 60 min.
inte så illa för morg. trötthet.
kände mig faktiskt piggare efter spinning, core, dusch och bastu.
Skönt!

Var på ica kvantum, (slut på mina kex).
pratade med älskade syrran Johanna i telefon (Äntligen är lillkillen frisk och hon påväg hem).
så glad jag blev när jag hörde de! jobbigt att sitta på sjukhus såå länge.. minns inte antal dar, men ca. 10 dar i en sal på barnavdl. i G-vare.. förstår om de inte är sååå hemskt kul.
Och dessutom ha en liten pojk, m. blodförgiftning i fingret.

Sitter nu på fb, bloggar (nytt inlägg: http://tankarkanslorreflektioner.blogg.se/?tmp=19155347 ).
lagar kalkon i ugn - ska snart börja m. ris till älsklingen.
kanske en sås också. TIPS?

Ska ikväll på SpinPump 19.30 tillsammans m. min älskling.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0