Lördag..pigg morgon.

... sovit lite bättre inatt iaf.
kom väl i säng vid halv 1. mejla m. syrran på fb och läste bloggar.
tänkte sova tidigare, men lyckades inte!
Vaknade kring kl. 8.00
börja m. att plocka undan, satt fram frukost och diskade.
Vädret i Boden var inte som bäst iaf.

 

Sen bar det iväg på spinning60 min för min del.
körde styrketräning30 min (ben och mage) efter d.

sprang in på DollarStore som hastigast. köpte burkar till skafferiet. - köpte lite olika mjölsorter igår.
bl.a. majsmjöl, vetekross och sojamjöl. tänkte testa på.
Sen var d. kvantum och raw food kex på tur.  men de har slutat m. dom på ica kvantum eller nått.
hittade inte några, bittert. Nu ska jag mejla och höra vart d. tagit vägen.

nu sitter jag här och funderar vad jag nu ska hitta på?
undra just!
Nå förslag?
Druckit mitt nya goda te - inte alls illa måste jag säga=)

MUMMS! såå god den var. - testade Kvitten
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0