MÅNDAG!

...Nu var de måndag igen!
snart helg -
hoppas iaf jag=)

Idag har man vart en sväng i Luleå.
spincore på morgonen, sen handla, träff m. Anna,
sen hem, laga Middag, (wokade grönsaker m. ris och soya bullar).

Wokade grönsaker m. spagetti och soya bullar.

Valfri mängd Tai wokgrönsaker (frysta).
Spagetti (100 % dinkel fullkorn - BIO).
Champinioner
Paprika
Morot,
purjolök
Quorn Bullar (vegetariska köttbullar)
Soya (Kikkoman)
Soya (Renée Voltair Tamari - japansk)

Kryddor som:  Union pepper blend, union flakes, vegetable mix, och chili flakes.

Stek utan olja eller margarin (frysta wokgrönsaker) Lägg i allt annat, skär bullarna i bitar.
koka pastan, lägg i wokstekpannan, sedan alla kryddor och sist soyorna. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittar man kryddorna som du använder i maten?

2009-10-27 @ 15:36:46
Postat av: Josefin R

Hej anonym.



Dessa kryddor jag använde köpte jag tillsammans med ett kryddställ jag köpt på dollar store i söndags men finns säkert på andra ställen.

2009-10-27 @ 22:14:07
URL: http://rahkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0