När livet ibland bara känns så underbart!

......som det kändes denna lördagsmorgon.
Vaknade i morse, pigg och glad.
Lite ont i halsen, men kroppen kändes bättre än igår kväll - hade muskelvärk då i käkar, nacke och fingrar.
vet ibland inte varför de är så, men de kommer bara.
Hade också lite skakiga benmuskler när jag skulle lägga mig igår natt.
och svinkalla ben när jag vaknade på natten.. kanske borde kolla upp blodcirkulationen i benen,
övriga kroppen svettades nå vansinningt!

Nåväl.. tillbaka till lördagens underbara morgon!
Vaknade alltså pigg och glad. Mattias satt redan uppe, och kom och värmde mig lite innan
jag pallade mig upp, så skönt att ha gott om tid och bara ligga och dra sig lite!

Jag har ju testat på att göra enga Rawfood kex. Efter x- antal timmar i ugn, var dom klar i morse.
Faktiskt godare än vad jag trodde - luktade lite illa i ugnen tidigare.
Men m. smör var dom rätt så god!

Startade dagen med spinning60. och " pumpade ut krafterna" ur mina ben - vilodag i morg. så de var dax att köra slut på benen..
brukar bli lördag då benen behöver extra vila efter pass.

trodde dagen sku bli seg men hunnit m. massor (kl. 19.00).
efter soft framför fb - blev de återvinning m. skräp, Boden (dollar, ica och godisarenan)
Sen kratta ute.. mindes inte att de var sååå tungt. frosten hade "limmat" fast löven eller nå.
kändes så iaf.
Sen städ av övreplan inkl. toa.
Nu trött.. slapp lörd. kväll m. älsklingen!




Min filmtittar mat. + x -antal mackor , endel m. makrill och endel m. kaviar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0