Oj Redan fredag!

...inte alls illa -  måste jag bara säga.
Denna vecka har gått super fort. Vilket jag bara är sååå glad för!.
Har gjort massor, mått bra och haft "tuff träning" på schemat denna vecka.
Skönt!

Trots sovsvårigheter inatt, var jag hyffsat Pigg när jag vaknade kvar över sex i morse.
Började dagen m. att Tömma diskmaskin, "laga" mattias middag.
Blev lite frys plock. Piroger m. viltskav och rostbiffs fyllning.
kokade ris och tog fram kyckling (som jag gjort färdigt) från frysen.
Och Oh lala... middagen klar!


Sen bar de iväg till Luleå - Stryketräning och spinning45. på schemat.
Lyckat styrkepass av (bröst och lite biceps och triceps).
Solade solarium 9min. bara mest för nedvarvning innan de bar iväg
att träffa "maggan" - sjukgymn. på ätstörningsenheten. Hade lite kroppsuppfattningsträning.

Nu sitter man här efter att ha ätit Lunch i centrumrestaurangen på LTU.
Fick bli Grönsaksgratinerad fiskfilé. Gott med fisk.. de är nå JAG tycker om!
Ska fara och handla innan spincore passet som är kl. 16.00
Sen är de HELG! för min del iaf!




Kommentarer
Postat av: Jennie Wahlberg

Oj va du e aktiv.. och du gör så mycket olika mat. Har du intresse för mat oxå ? Själv orkar jag aldrig börja me nå nytt, det vanliga makaroner, potatis, ugnskorv. m.m. :) hade bra !

2009-10-23 @ 14:53:40
URL: http://jenniewahl.blogg.se/
Postat av: Josefin Rahkola

Jo.. tycker om när de händer massor runt omkring mig;-)

Stort intresse för matlagn. (mattias får bli min testkanin).. (godkänt el. underkänt).

Tycker d. är roligt att testa nya saker - utmana lite, och se vad de blir.

2009-10-24 @ 01:04:10
Postat av: Jennie Wahlberg

JO man märker det, du gör så mycket. Hahah :D han är väl bara glad å få vara testkanin, får ju en massa god mat då. Matlagning är kul oom man kan , du kan ju göra allt möjligt. Jag kan inte, det blir till ingenting.. men men.. :)

2009-10-26 @ 13:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0