Onsdag...

.. oj idag blev de sovmorgon. - så skönt!
Pallade inte fara för tidigt och träna - onödigt då man har all tid i världen.
Tog styrketräning - rygg och omvända situps. Tränade kvart över 11.
och sen blev d. mitt vanliga spinning45 kl. 12.

Därefter Coop.köpa smör, skinka, paprika och löksoppa.
Hem påbörja matlagn. (veggo bitar) och ris.
Sen kom jag på att jag ville ha lite "vinterblommor".


                

Mitt "dagsverk". ett av dom iaf=)

Men skön morg. iaf.. lite små kallt. - 3 grader kl. 10.
Hemma på min gård såg d. iaf ut så..

 
nå tillbaka till min middag.
"kyckling" gryta m. currysås och ris.

1 pkt Veggobitar (bitar istället för kyckling)
1 msk olivolja
1 msk soya (Renée Voltair Tamari - japansk kycklingsoja)
1 msk Soya (Kikkoman)
1 dl vatten
1 dl lättfil (inge annat hemma)
2 msk fullkorns dinkelmjöl

Kryddor: Salt, curry, och kycklingkrydda. (vitlök, lök,svartpeppar och parika)

    

Stek upp veggobitarna tillsammans med 1 msk olja och kryddorna.
häll över soya.
stek ett tag på ganska hög värme.
lägg i vattnet och filen. och dinkelmjölet.
så har du en sås klar till bitarna.
koka ris till d. (jag gjorde curry ris) ville stärka curry smaken.

 

Gott blev de!

nu sitter man abra här igen.. väntar..spinpump 18.30
ska bli skönt m. pump igen ikväll..
Mattias följer också med idag!

Skönt att pumpa ut kroppen.
träningen gick bra.
tog bröst 14 kg (stång) - armhävn. m. ben på bräda.
Rygg 15 kg (stång)
Biceps 10 kg  (stång) 5 kg ( lös viktplatta)
Triceps 9 kg (stång - biceps curl)
Axlar 9 kg (stång - press ovanför huvud)
Mage 5 kg.
Inte såå illa!

sen bar d. iväg hem äta min favvo.
liten blandsoppa.
Mini tallrik m.paprika, skinka, kalkon och gurka.
4 skivor bröd proteinbröd m. ost.
och några rawfood kex.. MUMMS!

Nu lägg dax. vi ses*
få se om ja kan träna cardio crossfit imorg.
på rexerv plats 1.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Den maten såg god ut! :P

2009-10-23 @ 15:24:23
URL: http://caroliinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0