tisdag..

... Slutat gå på spinning45 kl. 7 på morgonen.
Ser d. inte som lönt att gå såå tidigt, då jag ÄNDÅ är ledig hela dagen..
I morse var de Snö.. såå härligt.
Blev direkt på bra humör=) såå mycket ljusare ute nu.
men kommer nog att smälta bort under dagen sku jag tro.
Kanske får mer att göra på dagarna snart - Ploga!

Har istället kört Activio - spinning60 i Boden kl. 10.00
och därefter Coreträning 30 min.
Sitter nu hemma. pratat m. tandl. i telefon.. skumma räkn. därifrån
fadt jag inte ens vart där. Konstigt!

Torsklåda i ugn.
recept.
1 pkt torkfile.
Pulverpotatismos - fiber.
senap
1 ägg
1 citron
Kryddor som:
Salt
Svartpeppar
krossad vitlök
"fina fisken" (paprika, vitlök, lök,persilja, basilika, peppar,gurkmeja,
senap, dragon, ingefära, spiskummin, torkade grönsaker och salt)

Lägger torsken längt ner i en ugnsäker form.
blandar senap och ägg och penslar på fiskarna.
Plandar potatismosen med alla kryddor.
lägger på fisken.
och skär sedan citronen i skivor (tunna) och lägg över.
Ugn 175 grader - ca. 20 min - 40 min. (tills potatismosen är lätt brunfärgad).

 

blir nog gott sku jag tro...

ikväll blir de ett nytt pass att testa på kl.16.00
Cardio crossfit. - intressant!
få se hur de passet är, om de är nå att forts. gå på!
Men nu ska jag sitta här och blogga och vara på fb ett tag till!

testade på de nya super roliga passet (cardio crossfit) effektiv, ansträngande träning, med olika stationer (ex. upphopp m. armhävn., rodd, boxning, benböj m. axelpress, situps, step up o.s.v.) de ska jag testa på igen=)
Var så kul=) LIKE it!

Nu har man "fyllt" på kroppen, sett andra avenyn och suttit på internet. NU SOVA=) skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0