torsdag,..!

..idag är de en lite anorlunda dag!
brukar ju köra mest på "rutiner" annars.
Idag har man vart på spincore i Boden.
sen hem. ÄTA! sitter och gör d. nu!

Idag kommer mattias föräldrar och endel syskon!
ganska skoj!
Sen är de, skönt att inte behöva bry sig alls, Mattias mamma har bestämt att jag inte får
sköta nått. dom gör allt!
Faktiskt ganska skönt denna gång! Annars van vid att jag fixar och donar hela tiden
om jag har besök.

Men städat lite här hemma har jag iaf gjort=) de kunde jag inte låta bli=)
ska sen och handla inför helgen.
Mattias ledig i morg. så en extra helgdag. såå skönt!
I morg. blir d. att gå på gallerian i Boden. tror ja iaf. om inte mattias har andra planer.
få se!
men ikväll blir d. iaf cardio crossfit.

Sitter hemma med svärfäräldrar och Mattias syskon.
pratar bara på=)
lite små trött efter träning - ätit soppa m. bröd. gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0