Då är man i byn.. PÅSK och allt.

.. går dagn var en så där upp och ner dag.
trött i går morse. hade spin/core kl. 10.
och lite ben styrka...
halv trött hela dagen =(

köpte gdis trots tors. men de är ju bara skärtorsdag 1 ggr /år.
men inge godis idag, antingen på lörd. eller när vi är eller åker hem..
lite mys m. gubben..
bryr mig mest om godis då.. när vi ska mysa...

Igår kväll bev de liten spring / promenad tur till Slalombacken i Sattajärvi.
Mattias åkte skidor.
sprang eller hur de nu gick upp för backen också.. där de är tänkt för lift.
svettigt värre... men skönt med bastu efteråt. sen tidig sängdax. fast lämnades på fb en stund!

Idag har vi bara promenerat jag och Mattias. 1 timme vart de.
sen hr man ätit, jag har gjort musli, och bröd till mig.
sitter bara och slöar och undrar VAD ja ska hitta på idag då!

GLA PÅSK på er om jag inte hinner skriva mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0