Då är påsken över..

.. detta med blandade känslor.
skönt med vardag, träning, rutiner och MIN mat..
men kommer att sakna min familj som jag haft super kul tillsammans med ihelg.

Fredag: Var de en morgonprommis med mattias..
opps! fixk faktiskt med honom. gick lite över 1H.
resten av dan blev de mest slapp..
men en sväng till "grannarna" hann jag med. ca. 2 år sedan jag var hos dom sist.
trevligt snack fick vi.. riktigt kul.
kvällen tillbringade jag hos min syster Johanna och hennes familj.
hade super kul. och massor att prata om.. tiden räckte inte riktigt till..


Lördagen tillbringade jag största delen på isen. med mamma....
åkte skidor på älven... inte super väder men de gick.
åkte från pajala ända bort till kengis (forsen) inte riktigt ända fram men nästan.
kollade hus, åt en ost /skink macka på logen.
och hade de super skönt.


snyggt hus vid älven


Min Mamma... "kan inte beskriva med ord HUR MYCKET jag älskar dig!"





åkte ca. 2 ½ h..


Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bilder du fick av påsken!

Älskar dig också jätte mycket!

2010-04-06 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0