Helg =)

.... nu är snart helgen förbi.. tiden går fort. har mest slappat men en och annan träningspass har de blivit. lördagen: - Morgonpromenad 20 min - havregrynsgröt 1/2 port. - träning spinpump 75 min - 2 mackor, kassler, broccoli, och sallad med keso till luleå, i snöstorm med sommardäck ;/ pratat med syster i telefon... - små ätit lite torkade äppelbitar - handlat mat - hem och laga mat, - middag: kinagryta med ris och kokgrönsaker och stekt kassler. - sen mys med 2 filmer.. Mattias kan de med att välja film. - gotta i form av godis.. mycket choklad - sen lite "så ska de låta" och "talang 2010".. - natten.. Söndag: - morgonlöpning kl. 8 (45 min) i snöstorm.. - ätit lite sallad med skinka och keso, och 3 små mackor med skinka och gurka. - sitter och latar mig nu, och ser vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen!



Ville bara säga att du är guld värd och jag saknar dig. Måste ses snart! Kramar!!!

2010-04-18 @ 15:21:03
URL: http://mwik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0