Påskafton...

... efter dagen ute, sill, ägg, lax oxh grönsallad.
for jag en sväng till korpis igen.
för att fortsätta mitt snack med syrran..
var förbi syster x2, såg hennes lilla nya tös och hennes stora nya kök.

tog en snabbis promenad i snömodd med vagn.. inte så lätt de inte.
träning de också. =)

sen blev de målning av påskägg,
och lååång snack med syrran om ALLT.
älskar dig väldigt mycket...
du betyder mycket för mig.
lång kväll FÖR MIG, ÖVANLIGT ATT JAG SOMNAR EFTER KL. 1=)
så måste haft kul=)





glömde förseten påpeka att jag tog en morgonprommis med vår jakthund på lörd. morgon.
och de gick bra! drog han så drar jag tillbaka=)
gick upp på slalombacken på skoterspår. sen "skulle" jag åka ner på rumpan och han skulle dra mig.
men de misslyckades TOTALT.
så snabbt jag satte mig på baken stannade han.. =) fick inge fart.
men när de blev brantare så kunde jag åka på baken..
han gjorde en rullning i backen också, och fick sig en liten åktur på rygg..
komisk syn=)
kul hade vi, svettig var jag. 1 timme gick vi..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa Josefin de var sååå ROLIGT att träffa er igen..Vi har alla saknat er såå OTROLIGT mycket!!!...Påsk helgen gick så fort!!!....vi hade så mycket att prata om,tiden bara rusade iväg,och plötsligt var de natt!!!....de e så HÄRLIGT att ha en lilla syster som du....du/ni betyder så mycket för alla oss...barnen pratar så ofta om er och saknar er!!!.......Hade bäst lilla syster och HOPPAS vi träffas snart igen!!!...älskar dig med sååå OTROLIGT mycket....KRAMAR OM DIG!!...storasyster JOhanna med familj!!!

2010-04-06 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0