träning. v 16

månd. fm. morgon löpn.20 min em. spinning 40 min och styrketräning, rygg och triceps 60 min Tisd. fm. morgon löpning./promenad 30 min em. spinning60 och styrketräning ben 40 min Onsd. fm. morgonpromenad 30 min em. Spinning30 bodyattack 60 min Tors. fm. morgon promenad 40 min em. spinning 60 och bröst och triceps styrke 80 min Fred. fm. morgonpromenad 45 min em. spinning60 och styrketräning 40 min axlar och mage Lörd. fm. Spinning30. powerwalk på band 20 min och styrketräning 60 min (blandad överkropp) Sönd. ev. vila men någon promenad / morgon eller på dan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag må då säga att du har fullt upp med att träna varenda dag. Vill bara ge dig ett tips om att kanske dra ner på träningen lite grann och ta någon vilodag också, eftersom du överbelastar dina muskler alldeles för mycket när du tränar varje dag och det kommer att reslutera i att du bryter ner musklerna och risker för skador kommer att trappas upp.

vill man ha en bra form och få bra med muskler så ska man ha max 4-5 pass på en vecka. Det är bra om man kanske tränar måndag, tisdag, torsdag, fredag. vila onsdag och lördag, söndag eller något sånt.



Jag har kommmit långt med den träningen jag kör just nu och det är bara tre gånger i veckan.

Muskler kommer inte av träning utan efter träningen under vila, det är då dom bygger upp sig.



Sen det allra viktigaste är ju kosten, att äta minst var tredje timma iaf när man tränar så mycket som du gör.



Hoppas mina tips kan ge något på vägen :)



2010-04-26 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0