ALLA <3 - ANS DAG!

... idag är de alla <3 - ans dag... =)
eftersom jag var så trött igår så vaknade jag tidigt idag.. (kl. 7.00)
började klura ut ALLA HJÄRTANSDAG MYS åt älsklingen...

Kom på att göra <3 bröd och <3 tårta.
så blev morgon bakning...=)

Innan älsklingen vaknade for jag på promenad..
solen lyste så fint,
morgon promenad i 3 h. gick på gångväg, över en bro.
förbi 3 stall, en asvaltfabrik på höger sida. till en rondell,
och en brandstation på höger sida.
opps! då var man helt plötsligt i boden.=)
pratade m. älsklingen, och han guidade mig tillbaka.
förbi regementet, gamla bodenvägen tillbaka.
valde att ta isvagen..
pratade m. syrran i telefon.
och snabbt var man hemma igen. och gott m. mat då=)
mmm....

Mattias hade skrivit så fint på fb åt mig.. TACK..
obeskrivligt hur mycket jag älskar honom.
har inte så bra med pengar nu denna månad så han fick en billig <3 mugg..
men de är tanken som räknas.

HA EN BRA ALLA <3 ANS DAG ALLIHOPA!

  


 insåg när jag bakat klart att jag inte hade glasyr, och då får man inprovisera.
lite minilätta, mält m. olja. socker, havregryn och lite sirap..
han klagade inte=)


Kommentarer
Postat av: Miranda

Haha underbart, 3h promenad och du gick vilse - jag känner igen mig själv!



Bra kämpat med godiset, jag har själv varit där i livet då det är otänkbart att äta en godisbit, eller ens någon som är snudd på onyttigt. Det känns jättebra att ha lämnat det bakom sig, och jag håller tummarna för dig :)

2010-02-16 @ 14:12:30
URL: http://mirandasminut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0