Annorlunda Måndag.

..idag var inte min måndag riktigt som den brukar...
vaknade kring 7.00..
orkade inte springa ute, så så kallt och mörkt ut, men vill röra sig.
Tur att man fått en cykel av gubben.. då vart d. motionscykling istället.
30 min på min cykel, svettigt blev de!
sen 3 set m. raka marklyft m. fulllastad stång ( min egen stång hemma)...

Sen föra syrran och hennes kompisar till flyg.. ( ska till sydafrika *avis*)
Nu var d. visst kring 26 grader och sol där... =)
Nåja.. glad för hennes skull iaf.

Sen var d. lite handla mat. (keso) får inte ta slut.. ETT MÅSTE för mig!
Var förbi avdelningen. så suttit där och surrat från halv 11 till kl. 2.
ätit lunch tillsammans med underbara människor. riktigt härligt.
Nu hemma, ska och träna om en stund. kanske kör lite styrke innan spincore.
FÅ SE!

Sätter inte lite fula, bilder på mig.
rufsig, svettig cyklande Josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0