blev en snabbis till Luleå...

jobbig lördag.
de är inte kul m. 0 på kontot. inge svar från varken försäkringskassan el. A - kassan.
söker jobb, men får inget. Varit förstoppad i 3 v. nu ( bara kommit lite - ursäkta mig känsliga läsare).
Kämpar mot huvudet varje dag. svullen mage. och går upp men får ingen mens.
Börjar bli less.
Inget verkar ordna sig.
känns som om man bara backar igen..
jag flyr till träning mer än jag orkar p.g.a. att bara få tänka på annat en stund.
vad gör man?
säljer jag huset, då är mitt forts. liv förstört. och Mattias då? kan inte göra de mot honom. så är de bara.
Jag försöker äta trots magen, trots huvudet, och försöker minska träningen till min nivå.
men snart ger JOSEFIN upp...  så känns de just nu iaf.
vart kan man vända sig?
vad gör man?
Vad gör jag då medicinerna tar slut på tors. och jag inte kan köpa mer?
när pengarna till mat tar slut nästa helg?

ALLT KÄNNS GANSKA HOPPLÖST, men försöker att inte mista hoppet för....
mister man hoppet mister man allt.





Just nu gömmer jag mig bakom en mask - ser glad ut på ytan men inom mig säger de något annat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen, Förstår om det känns jobbigt, men ge inte upp.. Det kanske känns hopplöst just nu, men varje dag du kämpar mot ditt huvud, Josefin, så blir du friskare och friskare!!



Stressa inte upp dig när du inte får tillbaka mensen, du har mycket i ditt liv just nu, dels din ätstörning o sen all oro för pengar osv, och det är vanligt att mensen försvinner/rubbas när man är stressad, orolig och sånt, även för en som inte har ätstörningar. Den kommer tillbaka, när den kommer :)



Önskar Dig allt gott!!

Jag kommer aldrig förstå exakt vad du går igenom men ber Gud ge dig kraft och tålamod att orka ta dig igenom allt, och jag VET att Han kommer göra det. Och med Hans hjälp kommer Du orka!



Kram /Sara

2010-02-28 @ 13:01:46
Postat av: Marie

tänker på dig!

2010-02-28 @ 13:55:06
URL: http://pyttegrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0