då var de åter lördag...

..någon som lagt märkte till att veckorna går super fort..??
De har jag.
lördag igen.
trodde morgonensträning skulle gå sämre. men not..
bra spinning, och pump. lite mindre vikt på axlar. ( värk i nacke)
men inte sovit mycke inatt... mina "skosula" bröd, satte igång magen...=) haha..
tog protein under träningen. sen lite vader, triceps och baksida lår. redan träningsvärk och vilodag i morgon så passa på att trött dom mer.. träna bort träningsvärken=)

Nu är man iaf hemma, ätit frukost. sallad och "skosula" bröd m. ost och kaviar..
Ska ta de lungt idag,
kanske melodifestival och GODIS.. de ska de iaf bli=)
mmm...

här skiner solen fint. dock lite kallt.. men I LIKE SUN=)
Ha en forts. bra helg mina läsare=)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Josefine!

Förlåt att det var så längesedan jag kommetnerade, jag är så dålig på det!



Jag kom på det då jag såg vad du hade skrivit till Sofia på fb...alltså jag är så lättad att de tinte bara är jag som ser det som jag ser. Jag har "tjatat" på henne i något år nu,ända sen hon kom hem från 45:an nästan....hoppas bara hon förstår att hon fortfarande har en ätstörning och att det inte är något att skämmas för.

Starkt av dig att våga säga det, tillsammans kanske vi kan göra nytta.

Många kramar /emelie

2010-02-06 @ 14:13:19
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!Känner och känner..Kalix är litet och vi bor på samma ort och har gemensamma bekanta kan man säga, tränar på samma gym:) Vi hälsar på varandra osv:)

Jepp, hon e grym:)

2010-02-06 @ 14:22:44
URL: http://metrobloggen.se/strongenought

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0