Finns Mycket att tacka min gud för..

Många gånger har jag fått komma på mig själv med att glömma att jag HAR en Gud att vända mig till
i de svåra stunder i livet.
Många gånger är de andra som fått mig att vända tillbaka och liksom inse att jag också kan vända mig till honom.
som kommentarer jag fått ang. ekonomi. att jag kan lita på Gud.
och måste bara säga tack för att ni påmint mig.. de har hjälpt mig mycket.
inte att vi har bättre ekonomi än. men jag orkar slappna av och tänka att de ordnar sig.
jag ser över VAD jag handlar, VAD VI BEHÖVER, vad vi kan dra in på.
köper inget onödigt och sen är de enda jag kan göra är att tänka att de ordnar sig.
tids nog kommer vi att klara de. och Gud kommer inte att låta oss "bo på gatan".
Måste tänka så. och så skönt att lämna alla svårigheter i trygga händer.
annars hade inte JAG orkat tänka framåt.
Samma sak gäller då jag har problem m. min mage.
svullen, öm, värk o.s.v.
men jag ber och tror att Gud kommer att göra de bästa för oss.
han kommer att hjälpa mig.
De är svårt för mig med svullen mage, som annars också haft /har den största komplexet på just MAGEN.
men tänker att de kommer att ordna sig, till de bästa.
GUD är GOD och HAN FINNS" de är så JAG tror.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå Josefin jag blir sååå glad och rörd på samma gång när jag läser de här...de påminner även mig att man inte behöver oroa sig,allt brukar ju ordna sig till de bästa för oss!!!...KRAMAR om dig lilla syster...vi ber för er och att allt ska ordna sig till de BÄSTA för er!!!!....Storasyster Johanna med familj

2010-02-22 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0