FREDAG!

underbar dag=)
morgonträning kl. 8.00 (BEN) ocbh sen till luleå. träffa atstörn. ANNA, sen lunch på cafe roya med min underbara vän EMILIA. super skoj.
sen lugn em, träffa sjukgymn. en sväng till gym m. gubben (mage).
sen hem äta. sallad, mina älsklingsbröd roisleipää m. kaviar.
(mattias kallar dom skosula bara;-))
sen lite fil. protein m. musli.. linfrön och kanel
och sen typiskt mig.
att plocka russin från mattias musliburk som jag suttit och småätit framför datorn..=)
gubben snozar sött. jag borde väl också..
ska på spinpump i morg. kl. 10..
önska mig lycka till* de kan behövas.
haft problem m. nacken i veckan.. bläää...
och typiskt magkatarren att börja tjorva så snabbt jag inte äter de jag brukar.
lite för kryddig soppa till lunch och lite för stressig morgon.. då brakar de lös =(



Sorry EMILIA..
snodde en bild av dig... fy på mig..
men tyckte den var så fin bara :)
säg till om jag inte får, då tar jag bort...



Kommentarer
Postat av: Emilia T

Tänk att ja får va me på värsta bilden på din blogg :) YEAH!!!

2010-02-06 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0