Konstigt m. seg fredag...

.. men idag var de så.
magen tjorvade inatt.. blää kallt.
mattias iväg m. bilen (notera: forfarande sjuk)
men han var tvungen att starta arbetskompisarnas bil som inte ville vara med i kylan.
- 25 i sävast idag=(
Nåja... en lugn morgon.
gjorde lite limpa. (eller 1 limpa på spec. recept).
nu sitter jag vid datorn.
ska ta benen, spinning och mage kl. halv 3 istället.

Snart helg. jag är lite död.. ibland är de väl så dessvärre.=(


MIN SLAPP DAG



men sen rev jag av ett spinningpass på 60 min.. svettigt sådant
och gym BEN..m. benböj, utfall, hopp, vadpress, sittande benpress o.sv.
+ lite biceps, rygg på 80 min. och 10 min  raskpromenad på band m. max lutn. skööönt! blev pigg till slut idag iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0