LÅNG söndagspromenad..

... super skönt väder denna morgon.
vaknade tidigt.
=somnade hyfsat tidigt igår.
vakna kl. halv 8.
pigg och glad=)
solen lyste så fint. - 16 grader kallt.
På me kläderna och ut.
först till OK. köpa tidning.

så skönt väder så ville inte gå hem..
fortsatte.. men lyckades virra bort mig totalt.
så promenaden blev 2 timmar och 20 min.
men de var värt. sen hem i värmen...=)

Fick plumsa, förlja spår av någon med lååånga ben jag fick ta regäla steg m. mina korta=)
fastnade i en snöhög en gång (sjönk).
gick på en älv. och kom ut mellan sävast och boden=)
men hittade till slut=)
lyssnade p4. (barnteatern, nyheter x 4, och frukosttimme)..
intressant??
HAHA...

Ska vara jag som lyckas tappa bort mig i lilla sävast=)

fotat men datorn vill inte idag!
återkommer

Kommentarer
Postat av: Josse

Söta du, snälla träna inte så mycket när du är sjuk, det är ju farligt :(

2010-02-07 @ 15:35:50
URL: http://josefinacyreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0